دوشنبه، مهر ۰۹، ۱۳۸۶

ليست سياه

"آدم می بایستی هرازگاهی در مورد دوستانش بازنگری کند."
این جمله را قبلا از رضا شنیده بودم ولی تابه حال پیش نیامده بود که نیاز این کار را حس کنم.
فضای ذهنی رابطه های دوستانه برای من به مراتب بالاتر و با ارزش تر از نمود عینی آنها تو زندگیم بوده.این مساله ایه که به محض اینکه از دوستی دور بشی خود به خود پر رنگ تر می شه.
یک سری تعاریف بین آدم ها وجود داره که حتی اگر آدم اون آدم هارو نبینی و رابطه عینی وجود نداشته باشه،وجود این تعریف ها و یا تعهدها باعث دوام ویا اعتباررابطه میشه.
بر خلاف دوستم من به بازنگری در مورد دوستام خیلی اعتقادی ندارم چرا که فکر می کنم آدم ها به طورطبیعی کمابیش تغییرمی کنند و یاباید بکنند!
اما خوبه گاهی اوقات اگر پا داد آدم یک کم خودش رو تو فضای عینی با دوستانش قرار بده و اون تعریفی که از رابطه اش داره را مورد بازنگری قرار بده.

هیچ نظری موجود نیست: